Subject: FW: Kooskõlastamine. Kadrina-1015 KP võrgu korrashoid, Kadrina vald, Lääne-Viru maakond. IP4879. Tööprojekt.
From: "Arvo Veltri" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Nov 2024 14:25:11 +0200

Tere Anne

Palun pane see mulle täitmiseks.

Arvo Veltri

From: Martin Bluum <[email-masked]>
Sent: Monday, November 25, 2024 2:16 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]>
Subject: Kooskõlastamine. Kadrina-1015 KP võrgu korrashoid, Kadrina vald,
Lääne-Viru maakond. IP4879. Tööprojekt.

Tere!

Saadan Teile kooskõlastama Kadrina-1015 elektriprojekti. Eelnevalt olete
suuliselt trassid paika pandud transpordiameti poolsete tingimustega
eelmise projekteerijaga Andreas Kärp. Kuna lahendus ei muutunud ja trassi
asukohad käid samaks, siis nüüd saadame Teile kooskõlastama lõpuks.

<https://stromtec-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/martin_stromtec_ee/Ef_N
X7kNHe9OklROrbfi1_sBYPqQ1dBYn0Ibw7T3HJSoEw?e=bOo06Z> Taotlus_IP4879.asice

Parimat soovides

Martin Bluum

Projekteerija

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

56969904

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.